top of page

POLOSOFT CRM Yazılımı

Müşteri İlişkileri Yönetiminde Verimlilik ve Memnun Müşteri

Şirket Hafızanızı Kaybetmemek için Kontak Manager Kullanın...

CRM Müşteri İlişkileri Yönetimi Yazılımı
CRM Yazılımı Polosoft CRM Software
Polosoft CRM Modüller:
  • Kontak Yönetimi
  • Ürün Yönetimi
  • MüÅŸteri Yönetimi
  • Satış Gücü Yönetimi
  • Servis Yönetimi
  • Kampanya Yönetimi
  • Ä°ÅŸ Planlama - Ajanda
  • Mesaj Yönetimi - SMS, Mailing
  • Raporlar
POLOSOFT.CRM Yazılımının Özellikleri
 
POLOSOFT.CRM Yazılımı, bir Firmanın satış ve satış sonrası ile ilgili müÅŸterilerinden gelen istek ve ÅŸikayetlerin kayıt edildiÄŸi ve gelen mesajların, firma içinde yetkililere yönlendirildiÄŸi ve ÇaÄŸrı’ nın süreç içindeki durumunun kayıt edildiÄŸi ve Raporlarının alınabildiÄŸi bir yazılımdır.
​
Modüller:
 
KONTAK - ÇAÄžRI MODÜLÜ
 
MüÅŸterilerden gelen istek ve ÅŸikayetlerin kayıt edildiÄŸi modüldür. Arayan yeni veya eski müÅŸteri veya potansiyel müÅŸteriler, kiÅŸi-kurum bilgileri ile kayıt edilir. MüÅŸteri giriÅŸi, çaÄŸrının kayıt tarih ve saati ile hangi kullanıcının (görevlinin) kayıt ettiÄŸi, MüÅŸterinin istek ve ÅŸikayetleri girilerek kayıt  edilir. Bu kayıtlar sırasında müÅŸterinin isteklerine göre hazır ÅŸikayet veya istek ÅŸablonları kullanılabilir. Ä°stekler ilgili departmanlara yönlendirilebilir. MüÅŸterinin daha önce sisteme girilmiÅŸ olan istek ve ÅŸikayetleri görülebilir. MüÅŸteri girilirken, MüÅŸteri, Adı, firması, ürününün plaka, seri-no gibi bilgilerinden veya ürününün marka ve model bilgilerinden arama yapılarak müÅŸterinin sistemdeki var olabilecek her türlü bilgisinden biri ile eriÅŸim saÄŸlanabilmektedir. MüÅŸteri kayıtlı deÄŸilse Yeni müÅŸteri bilgileri girilebilmektedir.
 
ÇaÄŸrıyı kayıt eden görevli personel, çaÄŸrıya verdiÄŸi cevapları kaydeder. Firmada yönlendirilecek görevli kullanıcılara yönlendirebilir. Yönlendirme süreleri ve seviyeleri seçilebilir. Yönlendirilen mesaja diÄŸer kullanıcıların verdikleri cevaplar ve cevap tarih va saatleri çaÄŸrı ana kaydında her zaman görülebilmektedir ve ÇaÄŸrının Cevaplama Süresi, Åžirketin ÇaÄŸrılara verdiÄŸi performans izlenebilmektedir.
 
ÇaÄŸrının kapatılması için yetkili görevlilerden birinin iÅŸlemin tamamlandığını gösteren ÇaÄŸrı Kapatılmıştır iÅŸaretini koyması yeterlidir. ÇaÄŸrının kapatılması için geçen toplam süre gün ve saat olarak kapatılan çaÄŸrı kaydına eklenmektedir ve kullanıcılar tarafından görülebilmektedir. Devam Eden Ä°ÅŸler, Kapatılan ÇaÄŸrılar, Açık ÇaÄŸrılar, iÅŸin ÅŸirket içinde kimde olduÄŸu bilgisi ile MüÅŸteri Ä°liÅŸkileri Yönetimi saÄŸlanmaktadır.
 
Bu süreçlerin tümü ile ÅŸirketi kimler neden ne zaman aradığı, kimlere ne cevap verildiÄŸi kayıt altına alındığından Åžirketin yıllar içinde geçmiÅŸ bütün Hafızası kayıt altına alındığından, bilgiler kaybolmaz. Åžirketin Hafızası ÅŸirketten ayrılan personellerden etkilenmez. Åžirkette yeni iÅŸe baÅŸlayan Personel, geçmiÅŸi izler ve bilir. Böylece ÅŸirketin hafızası devam eder, personellere bağımlılıktan kurtulmuÅŸ olur.
 
ÜRÜN YÖNETÄ°MÄ°
Firmanın satışını yaptığı ürün listesi, örneÄŸin; Araç, Klima, Beyaz EÅŸya vs... gibi adları, sayıları, plaka, seri-no gibi bilgileri, Marka, Model, Model Yılı, Plaka, Ruhsat Sahibi, Satış Tarihi, Seri-No, Renk, ürün Ana Grubu, Grubu, Alt Grubu gibi bilgiler ile fiyatları sisteme girilir. Böylece Satış yönetiminde müÅŸterilere ürün bilgileri hakkında hızlıca bilgilendirme yapılır.
 
MÜÅžTERÄ° YÖNETÄ°MÄ°
MüÅŸteri Bilgileri, Potansiyel MüÅŸteriler, Sıcak Kontaklar gibi bütün müÅŸteri bilgileri segmente edilerek kayıt edilir. MüÅŸterinin Adı, Soyadı, Kurum/Firma Adı, Adresi, Ä°ÅŸ/Ev Tel, Fax, GSM, E-Mail, VD, VN, Kimlik bilgileri ile MesleÄŸi, Statüsü gibi bilgileri girilebilmektedir. Bu bilgilerden Raporlama yapılarak, müÅŸteri türleri adetleri ve dağılımı yapılarak, ÅŸirketin müÅŸteri ve potansiyel müÅŸterilerinin sınıflandırması görülerek analiz edilebilmektedir.
 
SATIÅž GÜCÜ YÖNETÄ°MÄ°
Satış personeli ve Satıcıların Faaliyetleri, MüÅŸteri GörüÅŸmeleri, MüÅŸteri GörüÅŸmeleri Ä°ÅŸ Planlaması, Ajandalar, Randevular, GörüÅŸmelerin akıbeti sonuçları, verilen teklifler, teklif revizyonları, müÅŸteri ile kaç defa kimlerin görüÅŸtüÄŸü, müÅŸterinin istekleri, teklif sonuçları, Satışa DönüÅŸen temaslar veya Kayıp Satışlar ve Nedenleri kayıt edilerek, ÅŸirketin satış etkinliklerinin neler olduÄŸu ve performansının deÄŸerlendirilmesi yapılabilmektedir.
 
Satış Gücü yönetiminde, Kampanyalar, Mailing, SMS, Reklamlar, Etkinlikler, Ä°liÅŸkiler ve Fırsatlara dair modüller ile sistemin yönetilmesi saÄŸlanmaktadır. Satış Pazarlama etkinliklerinin tümü kayıt altına alındığından, Satış ekibinden ayrılanlar olsa bile, çalışanların kimlerle temas kurduÄŸu, kimlere ne teklifler sunulduÄŸu, kayıp satışlar, potansiyel müÅŸterilere ait bilgilerin tarihçesi ve ÅŸirket hafızası kayıt altında kalarak, sürekli bu bilgilerin kullanılması saÄŸlanmaktadır.
Ayrıca;
Reklam Planlama ve Bütçeleri
Etkinlik Planlama
Ä°liÅŸkiler, Sosyal Çevre
Fırsatlar, Yeni Ürünler, Rakip Ürünler modülleleri ile satış gücünün iyi organize edilmesi ve geliÅŸtirilmesi saÄŸlanmaktadır.
 
KAMPANYA YÖNETÄ°MÄ°
Satışı yapılan ürünler için yapılması düÅŸünülen kampanyalar için kayıt açılır, kampanyaya girecek ürünler, indirimler, kampanya süresi, ürünler ile birlikte verilecek promosyonlar seçilerek, satış sırsında kampanya süresi boyunca fiyatlar, satışlar kayıt edilir ve kampanyanın baÅŸarım raporları alınarak analiz edilir.
 
SERVÄ°S YÖNETÄ°MÄ°
Åžirketin satışını yaptığı ve servis vermekle yükümlü olduÄŸu mal ve hizmetler için pratik Servis Yönetimi modülü ile servis verilen mallar, müÅŸteriler ve servise gelen ürünlerin durumları, yapılıp yapılmadığı, teslimatları, servis sonuçları gibi iÅŸlemler takip edilir. MüÅŸteri ve ürünlerin servis hikayeleri geçmiÅŸi izlenebilmektedir.
 
ENVANTER DÄ°JÄ°TAL VARLIKLAR
Şirketi Duran Varlıkları ile Dijital Envanteri yani Yazılımlar, CD ler, Lisans Belgeleri, Seri Noları, Garanti Belgeleri ile Zimmetlenen kişiler ve sorumluları kayıt edilerek şirketin varlıkları kayıt altına alınır ve izlenebilir.
 
DÖKÜMANLAR BELGELER
Åžirkete ait bütün belgeler, dökümanlar, katalog, teknik bilgiler, sözleÅŸmeler, pdf, word, text, excel, resim gibi formatlarda saklanır. Kullanıcılar yetkilerine göre ilgili belgelere ulaÅŸabilir. Belgeler ve dökümanlar güncellendikçe ilgili belgelerin revizyonları ile birlikte önceki belgelerle birlikte izlenmesi mümkün olur. Arandığında bulunamayan, kayıp olan bilgi ve belgelerin dijital kopyaları sistemede kayıtlı olarak durur ve kullanılabilir.
 
Ä°Åž PLANLAMA - AJANDA
Ä°ÅŸ planlaması, toplantılar, görüÅŸmeler gibi etkinliklerin tümü sistemde ileriye dönük olarak takvim ve saat ve yerleri itibari ile kayıt edilir. Revizyon edilebilir. Erteleme, iptal ve gerçekleÅŸen etkinlikler takip edilir. Kimlerin bu etkinliklere katılacağı, katıldığı, sorumlular gibi bilgiler kayıt edilir ve rporlanabilir. Ajanda vasıtası ile ÅŸirketin bütün etkinlik süreçleri geçmiÅŸi ve gelecek planı sistemden izlenebilmektedir.
 
MESAJLAR
SMS, Mail gibi iletiÅŸim araçları ile müÅŸteri ve potansiyel müÅŸterilere mesajlar gönderilebilir. Kutlamalar, kampanyalar ve benzeri duyurular bu kanaldan yapılabilir. Kaç defa, kimlere, ne mesajlar gönderilmiÅŸ ise tarih ve saati ile birlikte mesaj geçmiÅŸlerinin tümü kayıt altına alınır. Böylece kimlerin ne zaman kimlere ne masaj gönderdiÄŸi kayıt altında olduÄŸundan, ÅŸirket içinde iletiÅŸim konusundaki uyuÅŸmazlıkların önüne geçilmiÅŸ olur. Toplu ve Ä°zinli Mailing yapılmak istenmesi halinde, firmanın çalışacağı kurumsal hizmet aldığı firmaların sistemlerine API entegrasyonları yapılabilmektedir. Benzer olarak, Dijital Fax hizmetleri için API entegrasyonları opsiyonel olarak yapılmaktadır.
 
RAPORLAR
CRM modüllerine ait rapor seçenekleri, kullanıcı tanımlı raporlar bulunmaktadır. Ayrıca opsiyonel olarak Dashboard modülleri sunulmaktadır.
 
ENTEGRASYON
DiÄŸer ERP yazılımları ile entegrasyonlar, web servisler yapılabilmektedir. Veri aktarımı yapılabilir. Mevcut kayıtlar Excel, Text gibi formatlarda dışarıya aktarılabilmekte veya içeriye aktarılabilmektedir.

TEMAS

Lütfen çekinmeden bize ulaşın

444 7 407

Facebook

Tebrikler! Mesajınız alındı.

bottom of page